Imatges de Mongòlia

Aquí va una sèrie de fotos de Mongòlia que tracta d’il·lustrar el post anterior, que contenia l’explicació més descriptiva del nostre viatge.

Aquesta entrada s'ha publicat en Fotografia i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Imatges de Mongòlia

  1. Maria Muñoz (Aula) ha dit:

    Quina enveja feu!! Vero et trobo a faltar però ja veig que això no té preu!!

  2. cauchyna ha dit:

    Ei, m’ha costat torbar el link que em vas dir que m’enviaries! Però al final ho he aconseguit: Grande Google!!!
    Bé, veig que m’he perdut moltes coses, i justament avui potser no és el dia de posar-me al dia, perquè en unes hores sóc jo que també començo un llarg viatge, que me’n vaig a Utrecht!
    Espero que tot us vagi molt bé!
    Em miro el blog amb més calma en quant m’instal·li!!!
    Laura

Deixa un comentari

